Tillbaka till startsidan?

Nya designen på plats..



Jag är grymt nöjd över min nya design. Även om ljusrosa inte riktigt är jag, så är den riktigt fin. Vad tycker ni? Vart det bra?


Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Gud vad snyggt!! :D Me like! <3



sv: Ja den sminkningen var grymt fin!

Vad skönt att du är på bättringsvägen gumman! :)

Puss på dig!! <3

| http://adaras.se
Emma k

fan vad fiiin!

Isabell

Ojojoj och WOW! Jättefint verkligen! :D

Vet av egen erfarenhet att det inte är lika lätt med två menyer, men du har klarat det finfint, duktigt! :D

Isabell

Svar: Haha jo jag får göra det, har inte hunnit tagit någon bild bara eftersom jag känt mig så risig den senaste veckan, men veckan som kommer kanske! :)

Hamreryttarna - Ellinore

jättesnyggt! :D

Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)