Tillbaka till startsidan?

Snack om webbläsare..


Har precis uppdaterat min dator, så den fick service pack 1 och IE 9. Testar för närvarande IE 9, och vet ni vad? Jag, som har varit fruktansvärt anti internet explorer, gillar den! Det är mycket utrymmer för många saker, den är enkel och stilren. Den är snabb, och nu ska vi se om den klarar det största testet.. Att skapa radbyten.

Största anledningen till varför jag gick ifrån IE till Firefox var för att IE slutade stödja radbyten. Den satte ihop allt i en klump och jag gillade det inte. Men som det ser ut nu så stödjer den radbyten. Kanske att jag ska testa IE 9 ett tag då.

Vad tycker ni om Internet Explorer? Har ni testat IE 9? Och vilken läsare anser ni vara bäst?


Tant Kim | Design & Layout

Tack så mycket. :)



Ah okej, därför du har en extra meny. ;) Hoppas det går bra med alla tävlingar. :)



Tack så mycket, ja det är väldigt lätt. Nästa gång vill jag vara först att veta om det är muntliga saker.. :P



Ja, jag är otroligt rädd för att någon ska attackera mig i skogen, turen är att nu börjar det bli ljusare och ljusare på kvällarna. :)



Ja men det är lätt att bli besviken på sig själv för att man inte klarat av någonting.. Tror dock jag blir godkänd i hela kursen men detta är min sista och då ville jag gå "ut med en smäll" kan man säga. :P



Det är riktigt trist med sådana människor och hon har fortfarande inte tagit bort saker och ting. :| bara bytt bakgrundsfärg. :| Jag är så less och jag skrev en ny kommentar till henne och uppmanade igen.



Härligt att höra. :)



Kram och hoppas påsken din var tip top.

| http://tantkim.blogg.se/
Isabell

Hur funkar grafiken då? Jag vet att jag kollade en design med pixelfont i explorer förr och då såg det inte bra ut... Men det kanske förbättrats? :)

Och radbrytningarna, om man använder <br /> ska det väl ändå funka i de flesta webbläsare, eller? :o



Svar: Okej, det blir nog bra det! :D



Kram!

Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)