Tillbaka till startsidan?

Spännande och intressant..


Åh, spännande. Har fått en avi från posten om att jag har ett paket att hämta ut. Det är ett paket från ett av företagen som jag har samarbete med. Så nu har jag snart lite mer grejer att starta ytterligare en tävling. Ska bli intressant.

Får det ena till det andra. Jag lär inte blogga så mycket idag, och kanske inte så mycker imorgon heller då jag har åkt på nattjobb :) Ska jobba i natt och natten till lördag. Ska bli väldigt spännande då jag aldrig har jobbat natt tidigare.

Ni kanske har några tips på hur jag ska lyckas hålla mig vaken?


Isabell

Verkligen spännande! :D



Svar: Haha ja, det är verkligen ett egoistiskt tänk vi har när det gäller garderoberna - man kanske börjar gilla den där fula tröjan igen typ. ;)



Aha, jo Chrome hänger sig rätt ofta när jag använder det, skype toolbars och flash-vad det nu heter slutar fungera titt som tätt. Firefox var jättesegt vet jag, tog evigheter att starta. :p



Kram!

Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Hoppas det går bra för dig att jobba natt! :)



Kör på energidryck och massor av godis! :D

| http://adaras.se
Isabell

Svar: Haha ja, det är väl det vi konstaterat. ;)



Hoppas du får en trevlig valborg!

Kram!

Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)