Tillbaka till startsidan?

Tävling på ingående..




Jag håller på att fixa i ordning det sista för tävlingen från Happyhair.. Den kommer att dyka upp så fort jag har fått klart för mig riktigt vilken produkt det gäller osv från företaget. Men inom några dagar bör en tävling om löshår dyka upp så är ni intresserade så föreslår jag att ni håller ögonen öppna!..


Isabell

Svar: Ojoj vad med kurser och utbildningar! Men det är ju bättre att söka många än att bara söka någon, jag sökte också väldigt många kurser vet jag. När man söker så många tycker man ju att man borde komma in på åtminstone en av dem, ökar chanserna lite :)

Är det distans eller annat?



Kram!

Emma K

YAYE! Ska jag tävla och hoppas jag vinner :)

patricia

tack så mycket :)

ja det har jag, dudå?

patricia

härligt :D

Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)