Tillbaka till startsidan?

Välkomstpremie..




För ett tag sen beställde jag 3 nummer av Amelia och fick då en välkomstpremie i form av det på bilden ovan. Det är en mascara - Nivea Lash Elastic, en eye make-up remover - Nivea Double Effect och två armband i brunt och beiget.

Ska bli spännande att testa mascaran och make-up removern och se om de är bra produkter. Har några av mina läsare testat dessa produkter? Om så, vad anser ni om dem? Är de bra eller dåliga? Ge mig lite information om vad ni tycker så kan jag ta med det i min recension senare.


Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Det var inte dåliga premier! :D



Jag har inte testat någon av dem, men du får säga till om de är bra! :)

| http://adaras.se
Emma k

hoppas det är bra produkter!



SV:

tack för att jag har möjligheten att höra av mig till dig. <3 guld värt!

Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)