Tillbaka till startsidan?

Världens vackraste Valle..




Vi har för närvarande ursöta Valentino, "Valle", på besök. Han ska vara här antingen till imorgon eller till på söndag. Det beror lite grann på om det blir som Carro planerat eller inte. Hon behövde hjälp med honom och självklart säger jag ja. Han är ju hur söt som helst och världens lugnaste.

Just nu ligger han på skrivbordet mellan min och Nils dator och sover. Liten, lätt att ta hand om och urgullig.


Isabell

Åh så söt! :D

Isabell

Svar: Mja något liknande är det i alla fall, känns nästan lite för kort just nu men det växer ju ut så jag är inte orolig ;)



Kram!

Emma K

så otroligt sööt! <3 <3

Tant Kim | Design & Layout

sv: Superdålig stil av henne. :| Förstår ibland inte hur folk tänker.. kasst gjort! Vi får hoppas att hon lär sig något nu när en del har skrivit till henne. Vill ju helst inte polisanmäla henne då hon enbart är 15år. :| Synd att så små ska göra sådant! :(



Kram!

| http://tantkim.blogg.se/
Tant Kim | Design & Layout

sv: Nej g+ är inte dåligt, men det är dåligt för att vara jag känner jag.. Blev faktiskt riktigt ledsen över det.. Ja men tydligen så trotsade alla sina rädslor i klassen så jag var inte mycket annorlunda än dem, ändå var jag en av de med sämst betyg i min grupp. Jag var näst sist in och alla andra kommer ut och säger innan, MVG, VG och jag tänkte då, "då borde jag fått ett vg ändå" Så jag bröt regeln och hade för höga förhoppningar innan. :| Men men...



Jo vi får se hur det blir nästa gång jag går ut.. Förhoppningsvis så "bokar" jag in pojkvännen eller att han är med ut. :P



Jo får försöka göra det, dock är det väldigt lätt att se negativt men inte positivt. :|



Kram!

| http://tantkim.blogg.se/
Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Men ååh va söt!! :D



sv: ja visst kan man bli förbannad! Förut hade jag små egengjorda ikoner på bloggen - och de snodde folk! Men jag orkade inte göra nåt.. :P



Oj just ja! Hade nästan helt glömt bort bakgrundsinlägget! :( Sorry!! men har haft så mycket att tänka på. Tror inte jag hinner lägga upp det i helgen. Men ska skriva upp det i min kalender så jag kommer ihåg det! :(



Sorry!! :(

| http://adaras.se
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)