Tillbaka till startsidan?

Ytterligare ett paket med posten, älskar att få paket!




Fick även hem ett paket igår ifrån Buzzador. Det paketet innehöll produkter som jag ska "buzza" ut till människor, berätta om produkten, om Buzzador, prova själv och sen skicka in rapporter med hur jag tycker att produkten var, vad mina vänner, kollegor (ja, vilka det nu än är som man "buzzar" ut produkten till) tycker om den osv.



I paketet låg en hel drös med små tandkrämstuber, en stor tandkrämstub till mig och en tandborste. Den produkten jag ska "buzza" ut är Pepsodent White Now - Ice Cool Mint. En produkt som innehåller en ny aktiv ingrediens - Blue Covarine. Det är ett pigment som bildar ett blått lödder när man borstar tänderna. Det pigmentet lägger sig sedan som en hinna på tänderna och skapar därmed en omedelbar whitening-effekt. Ju mer man använder tandkrämen desto vitare tänder får man.

Har redan delat ut en hel drös med prover av denna tandkräm, jag har bara några enstaka tuber kvar. Har även själv redan provat tandkrämen, och den gav verkligen vitare tänder direkt. Eller, det kändes som det i alla fall, man uppfattar tänderna som vitare. Den luktar gudomligt gott och man får en riktigt bra andedräkt efteråt.

Det är i alla fall en tandkräm som jag helt klart kan tänka mig att fortsätta med, än så länge i alla fall. Dock inte för att den gör tänderna vitare, för jag tror att de kan finnas andra tandkrämer som är bättre än denna. Men för att den luktar gott, man känner sig fräsch i munnen och andedräkten blir riktigt bra av den.

Ska skriva en lite mer grundlig recension om den senare tror jag. Nog för att jag redan skrivit en hel del om den nu, men det är bara första intryck eftersom att jag bara hunnit använda den igår kväll och imorse. Måste testa den lite mer innan jag kan ge en ordentlig recension.


Isabell

Svar: Ja verkligen, jag måste nästan sätta mig och skissa ihop ordentligt hur jag vill ha min design (fast jag skissar oftast i ps så det ser ut som en hemsida liksom) - gäller att man inte lägger in för mycket i det för då blir det bara rörigt. :p



Aha, det låter ju jättebra i så fall! Själv klarar jag inte att missa något mål så det har jag i alla fall koll på. :)



Naw, vad gulligt! :D En liten kommentar kan göra så mycket bra :)



Kram!

Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Shiiiit vad många!! :O

| http://adaras.se
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)