Tillbaka till startsidan?

Att vara med Hjärtat är det bästa som finns..


Har varit på en liten tripp med Hjärtat idag. Vi åkte imorse och kom hem runt 17 tiden. Var riktigt mysigt och trevligt. Vi skrattade och hade det jätte kul. Måste vi göra om snart, fast åka till nått annat ställe.

Jag älskar dig snygging, tack för en riktigt underbar dag. Du är bäst ♥



Tant Kim | Design & Layout

Hehe, ja det är en geting. :P Men äcklig har du helt rätt i. :P



Tack så mycket tjejen. :) Jag hoppas jag är det, men jag ska bli bättre. ;) Ja jag har wordpress på mitt webbhotel. :) Varför undrar du?



Kram

| http://www.tantkim.com
Tant Kim | Design & Layout

Haha okej, ja jag manipulerade den för bra då kanske. :P haha! Japp, men jag hade ingen annan bra bild. :P Hehe!



Hm, ja wordpress.org är det man skapar en blogg på om man bara ska ha blogg. Men jag har ju dock webbhotel med installerad wordpress på så jag kommer åt alla kodmallar och dylikt. Dock är det en utmaning för mig med att designa wordpress eftersom det är kodat i programeringsspråket php och det är jag inte så haj på heller. Så förstår vad du menar. Men du försökte på wordpress.org då? Jag vet inte hur det ser ut där. :S Kommer man åt alla kodmallar och stilmall och sådant? Har för mig att det bara går att ha en mall som existerar redan. :S



Kram



| http://www.tantkim.com
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)