Tillbaka till startsidan?

En hel del grejer till vårat hem..



Finns massor på Ikea som jag vill ha hemma, men färgmässigt och rent praktiskt skulle det inte riktigt fungera. Här är dock ett urval av grejer som ska få följa med hem när jag väl får Nils att vilja fara. Att få han och följa med är svårare än svårast, undanflykter hela tiden. Aja, så är det väl med de flesta karlarna.

Jag hade i alla fall tänkt berätta lite grann för er vad det är för grejer och vart jag ska ha dem.

1. Lykta bordslampa, grön. Självklart ska denna söta lilla lampa få stå på sängborden i sovrummet. Det blev denna lampa eftersom att jag vill ha ett litet mysigare sken och jag tycker att dessa avger det.
2. Dvala örngott, gröna. Dessa örgott ska jag ju självklart använda i sängen på de nya kuddarna som jag kommer köpa. Två kuddar i en dubbelsäng är lite lite för mig, så det blir två till och eftersom att detaljerna ska vara grönt  i sovrummet så blir det där jätte bra.
3-4. Halsted dörrmatta. Den första hade jag tänkt ha innan för dörren i hallen och den andra på uteplatsen så man inte drar in så mycket skit när man är där ute.
5. Knappa taklampa. Lampa till sovrummet, tror att denna kommer att göra sig riktigt bra där inne. Hittar ingen annan lampa som jag vill ha, och denna har jag tittat på ett tag men aldrig riktigt vetat vart jag ska ha den. Nu har jag hittat stället.
6. Valbrog kuddfodral och Fjädrar innerkudde. Dessa ska ligga på sängen då den är bäddad. Prydnadskuddar.
7. Gosa Vädd kudde. Vill som sagt ha fler kuddar och dessa duger gott och väl.
8. Indira överkast. Ett överkast till sängen. Ser framför mig exakt hur jag vill att det ska se ut. Och det krävs lite mer än detta överkast, men det är en början. Så vi börjar här.

Vad tror ni om detta? Jag tror att det kommer att bli jätte bra när det väl är klart. Alla möbler jag har beställt kommer ju åt veckan, så då har jag massa ihopsättning att göra. Snacka om att jag längtar. Jag verkligen älskar Ikea! :D


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)