Tillbaka till startsidan?

Strövat, strövat och strövat..


Har varit på en shoppingrunda idag med Anneli, Emmie, Sara och Elisabeth. Nina var även med en kortis. Var riktigt trevligt. Vi gjorde stan, tog någon timme och då tog vi allt lugnt och fint, samt att vi tog en fika. Var riktigt mysigt och trevligt.

Hittade en del grejer som fick följa med hem, inga dyra grejer direkt. Fann ett par byxor på rea och nå linnen och t-shirtar. Sen lite små grejer. Vi skaffade oss även en ny dammsugare idag, en som verkligen tar bort all smuts från golvet och som inte bara drar omkring det. Känns riktigt skönt.

Jag tror inte att jag kommer att lägga upp nå bilder denna gång från min shoppingrunda, men däremot så kommer det att komma upp bilder på lägenheten åt veckan. Ska jobba i helgen så jag orkar inte nu, det blir åt veckan.

Hittade mig inga gardiner till sovrummet, får hålla utkik. Det bör ju dyka upp förr eller senare :)


Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Lät trevligt med shopping! =) Hoppas du hittar gardiner! Gardiner skulle förresten vi behöva till vårt vardagsrum.. är jobbigt när solen skiner på tvn.



sv: haha ja jag skull nog vara riktigt rädd för en älg om jag mötte en i vildmarken. Nu var jag lite rädd också eftersom de är så stora och det kan bli riktigt farligt om man går bakom dem.. men rätt söta ändå är de! ^^ Tapeten var riktigt snygg! :D

| http://adaras.se
Tant Kim | Design & Layout

Nej precis, me love the utbildning och lärarna är jätte bra dock så är det lite snabba pratare så man har svårt att hänga med eller höra vissa ord ibland. Men jag skaffade en inspelningsapp på telefonen för ljudupptagning så kanske kan spela upp ljudet från lektionen och gå igenom sen.



Ja precis, sen en viktig sak jag tycker är bra att kunna innan man börjar pilla är att förstå vad som är vad och vad som går till vad och varför det är som det är. Kan man det kan man kodningen i princip tycker jag. :)



Okidoki, då ska jag säga det till dig sen.. :)

Kram och ha en trevlig helg. :)

| http://www.tantkim.com
Nina.

Sry jag var tvungen dra, men jag var sjuuukt trött efter jobbet.. Ville bara hem och sova!

| http://nastrom.blogg.se/
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)