Tillbaka till startsidan?

Recension av Spanska Flugan från Vuxenshoppen.se..


Jag fick hem Spanska flugan för ett tag sen av min kontakt på Vuxenshoppen. Nu har jag testat den och det är därför dags att skriva en recension. 


Såhär beskrivs produkten: Uppkåtningsklassikern! Spanska flugan ökar lusten och gör dig kåt och villig hela natten.

Användning: Ta 5-10 droppar i ett glas med exempelvis kaffe eller läsk och din partner blir kåt och villig. Ska intas cirka 30 min innan önskad effekt och effekten kan variera kraftikt från person till person. Många får mycket stark effekt och vissa andra känner lite mindre.

Effekt: Ska öka din sexlust så du är kåt och villig.

Sammanfattning: Ja, vad ska jag säga om denna produkt? Har testat den några gånger och första gången pirrade det till rejält i kroppen och jag var lite mer intensiv. Min sambo har inte märkt av den alls, och alla andra gånger jag testat den så har jag inte känt av den alls. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om denna produkt om jag ska vara ärlig. Den smakade riktigt illa, och funkade ganska dåligt.

Det är tur att man egentligen inte behöver nå uppkåtningsmedel ;) Men kul att testa!

Slutbetyg: ♥ / 5

OBS! Är det så att ni är sugna på att testa denna produkt så tycker jag absolut att ni ska göra det. Alla människor reagerar ju olika på den. Testar ni den så får ni gärna berätta om den funkade eller inte!


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)