Tillbaka till startsidan?

Christmas is all over..


Hade en riktigt trevlig och mysig julafton igår. Dock tog jag tyvärr inga bilder, eller jo, på mig och Hjärtat. Men det är inte riktigt såna bilder jag ville lägga ut. Det var för trevligt igår så jag glömde helt bort att fota.

När vi kom till Svedjan så blev det Kalle och hans vänner med lite fika och mys. Efter det vart det en förrätt vid namn små smörgåstårtor. Man fick varsin liten smörgåstårta på en rucola-bädd. Riktigt gott faktiskt. Sen surrades det ganska friskt innan middagen. Till middag åt vi prinskorv, julskinka, köttbullar, pressad potatis, rådjurssadel, rökt fläskfilé och några kalla sallader. Väldigt annorlunda middag, men riktigt god. Skönt med en jul utan standard julmaten, fy sate så less man blir.

Efter middagen så surrades det,
öppnades julklappar, spelade julklappsbingo, spelade spelet Från A till Ö och bara mystes på. Kan säga att det var en riktigt skön, lugn och mysig jul.

Kom dock i säng åt helvete för sent i natt så nu är jag tröttare än tröttast. Blir snart sängen, kommande vecka kommer att bli riktigt trevlig, samt att jag kommer att jobba.


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)