Tillbaka till startsidan?

Don't let the bedbugs bite..


Idag har det verkligen varit full rulle. Började med att jag inte sov en sekund under natten som var, kunde inte sova samt att jag inte riktigt ville då jag bara drömt mardrömmar de senaste nätterna.

Var vaken hela natten, följde med Hjärtat då han åkte imorse. Blev avsläppt hos Emmie. Vi surrade strunt och hade deep-talk, riktigt trevligt. Strax efter klockan 10 drog vi på stan för att kika lite. Hittade en tröja och ett par jamisar, det var allt. Efter vi gjort stan drog vi på Coop där det inhandlades hårfärg. Äntligen ser håret bättre ut än de gräsliga som var, dock inte vad jag väntade mig men helt okej. När vi var klara på Coop så hämtade Hjärtat oss också åkte vi med han hem under hans lunch. Emmie färgade mitt hår och sen for hon iväg på möte. Under tiden passade jag på att ta en powernap på ca 1 timme, riktigt skönt men trött som fan var jag när jag vaknade igen.

Hjärtat kom hem runt 16.30 och då drog vi och mötte upp Sylvia och Louise (Nils gammelfarmor samt hans morfars syster), vi for och åt middag tillsammans och sen satt vi och surrade en stund hemma hos Sylvia. Riktigt mysigt.

Nu ligger jag nedkrupen i sängen, under täcket med katterna där under och Hjärtat vid min sida. Eftersom att jag varit vaken mellan 35-40 timmar och bara powernap'at en timme så hoppas jag på en god natts sömn nu. Har svårt att hålla de vackra blå öppna.