Tillbaka till startsidan?

En blomma för ett år..


Fick tre fina liljor av Hjärtat i fredags då han kom hem från jobbet. Han ville att jag skulle känna mig uppskattad och älskad så han köpte liljor, som han vet att jag tycker om! De är så otroligt vackra!

Jag har en underbar sambo,
och självklart hade han en mening med blommorna mer än att jag skulle känna mig uppskattad och älskad. Han köpte tre liljor och varje lilja representerar ett år av de tre år som vi varit förlovade. Hur gulligt är inte det? Tre liljor för tre år som förlovade.. Han är ju bara för bra för att vara sann! Världens finaste och underbaraste.

Älskar dig av hela mitt hjärta! Tack för att du finns och för att du är du!

 



Johanna S

Gulligt :D

Caroline

Ååh vad fint gjort!

Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)