Tillbaka till startsidan?

Rännande och rännande..


Idag har vi varit och handlat julklappar, lite sent jag vet. Men det gick bara finfint. Mindre än en timma och vi hittade allt vi sökte. Ganska skönt att få det bortgjort.

Vi var även in på Clas Ohlson och hörde kring granen vi hade beställt. Vi beställde granen den 27 november och vi hade fram till idag fortfarande inte hört ett pip därifrån. Vi gick in där idag och pratade med dem, de hade granen inne men de vet inte varför ingen hört av sig. Lite surt, svar ja! Men men, vi struntade i granen detta år i alla fall. Vi åker bort över jul så det ger inte så mycket att ha en gran då, men till nästa år ska vi se till att skaffa en stor, fin och bra en och se till att vi får den i tid.

Sen från det ena till det andra, anledningen till varför jag var så grymt glad i onsdags var för att jag hade vunnit en tävling på söta Idas blogg. Jag vann Twins Crew's senaste skiva. Riktigt roligt och jag är jätte glad.