Tillbaka till startsidan?

Sleeping beauty need to sleep..


Har strosat på stan idag med de fina flickorna Madeleine, Sofie och Emmie. Hittade lite grejer som jag vill ha/köpa men jag har blivit så snål. Lägger inte ut hur mycket som helst och vill inte bara köpa för att jag kan.

Fick i alla fall med mig en tjocktröja
och ett linne till mig samt en t-shirt och mjukisbyxor till Hjärtat. Sen hämtade jag ut lite mediciner.

Har varit en riktigt bra dag.
Har fått allt fixat på banken också. Vi hade möte där i eftermiddag och det var givande. Nu är allt med pensionen fixad, ett månadsspar i fonder är startat och försäkringar är kollade. Känns riktigt bra, jag är grymt nöjd.

Nej, nu är jag så trött att ögonen
står i kors. Så blir det då man knappt sovit nå på långt över 48 timmar allt som allt.

God natt!



Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)