Tillbaka till startsidan?

Födelsedagsfesten var grym!..




Födelsedagsfesten var riktigt underbar! Helt klart den bästa festen jag någonsin dragit. Härligt folk, härlig stämning.. Ja, allt var riktigt härligt. Vi skrattade, dansade, sjöng sinstar, drack och bara hade det riktigt roligt. En underbar kväll/natt.

Tack alla som var med och gjorde både min födelsedag och min födelsedagsfest så underbar. Ni är guldvärda! ♥


Isabell

Svar: Haha ja, isa är allt jag hinner skriva innan epostadressen dyker upp av sig själv (tack webbläsaren) och så trycker jag på enter för att jag tror det ska poppa upp i fältet. Smart ;)



Idag har jag pluggat, och nu börjar det släppa! :D Haha jag som trodde jag skulle få sitta hela veckan med uppgiften, nu har jag ju avbokat en massa grejer i onödan känns det som ;D Nåja, det får bli en lugn vecka istället, plugga undan lite i den andra kursen som jag inte rört på ett tag :p



Och nu är det tillbaka till pluggparadiset för dig antar jag, verkligheten kallar efter en rolig helg? ;D



Kram!

| http://isabellicious.blogg.se/
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)