Tillbaka till startsidan?

När besvikelsen sköljer över en..


Jag har kommit fram till att eftersom att cirka hälften av alla bilder som togs i lördags är borta, och det är inte bara den första hälften utan det är utspritt och bara vissa bilder på vissa personer är borta, så måste någon ha varit i kameran och raderat bilder. Vissa bilder på dessa människor är kvar, och vissa är borta och det gör mig ganska irriterad, för många fina bilder jag har tagit är borta. Kommer ihåg några bilder jag tog, som var riktigt jävla fina, och nu finns de inte alls.. Så jävla frustrerande.. Vem denna någon är vet jag inte, och jag tänker inte forska i det för det orkar jag ärligt talat inte. Men jag känner bara en enorm bevsikelse, varför radera bilder bara sådär utan att den som äger kameran får veta nå? Man kan väl vara ärlig och antingen säga: "Går de bra om jag raderar lite bilder på mig?" eller "kan du vara snäll och ta bort den/de där bilden/bilderna?".. Eller? Har jag fel?

Visst, personen som är på bilden är den som bestämmer över bilder på den, de kan jag hålla med om. Men eftersom att det är MIN kamera och JAG har tagit bilden så kan man vara så pass snäll och ärlig och säga på en gång att de inte vill att bilden ska vara kvar, eller fråga när de ser bilden i alla fall.

Besviken blir jag, synd bara att jag inte har någon alls koll på vilka som var i min kamera..

(Inlägget är inte riktad till någon speciell, kände bara att jag ville uttrycka min besvikelse)


Emma K

Förstår du blir besviken. man kunde ju ha frågat om man fick ta bort bilderna.

Caroline

Men shit vad tråkigt! Man behöver ju inte radera dom, man kan ju bara be om att just dom bilderna inte ska publiceras någonstans.

Sara

Ja sånt är ju riktigt tråkigt faktiskt!

| http://princessfreya.blogg.se/
Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Nej vad tråkigt! :O Jag skulle bli jättearg och besviken.. som du säger - det är ju ändå dina bilder!



sv: hihi då fixar jag en tävling med de där produkterna! :D

puss

| http://adaras.se
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)