Tillbaka till startsidan?

*pip* *piiiiip* *piiiiiiiiiiiiiiiip*....


Seriöst.. Jag har tagit sömntablett men kan inte sova. Vet inte om de beror på att jag är ensam eller om det är vanligt sömnproblem, men sova kan jag inte i alla fall. Jag gillar det inte, jag vill vara pigg och fräsch för imorgon.. *suck* Det lär nog aldrig ske..


Anonym

Sv: Haha inte lät du elak inte, jag tycker att det är väldigt skönt att jag får sova så bra som jag gör. Inatt sov jag galet bra, jag kommer inte ihåg att Fredrik kom och la sig ens. Det kan ju bero på att jag har sovit dåligt i några dagar och det fick jag ju ta igen nu, är galet pigg :) Hade Jag kunnat hade jag delat med mig till dig, kan inte vara kul att sova så dåligt :(

Hoppas att ni får roligt ikväll och att du inte är allt för trött :)



Kram!

|
Isabell

Svar: Oj vad många serier..! Ghost whisperer brukar jag också kolla på, har lite svårt för hon som spelar Melinda dock (ibland överreagerar hon väldigt mycket i serien för att vara skådespelerska).

The secret life of the american teenager har jag också sett, faktiskt väldigt dålig serie men bra tidsfördriv. ;)



Gamla Bevvan kollade jag på lite i höstas men det är inget jag orkar gå igenom igen, nya har jag inte sett :P



För tillfället kollar jag Greek - den är rolig! :D



Kram!

| http://isabellicious.blogg.se/
Emz

Inge bra de där.. :/ Men vet du vad? det var fullmåne inatt så det kanske är den som spökar just nu precis som din svärmor sa?



..Hoppas du fått sova lite inatt iaf :)



Kram!

| http://emmelisa.blogg.se/
Tant Kim | Design och Layout

Okej, ja jag har sysslat med design i ungefär samma tid, lite längre dock, strax över 2år. :) Ja det jag tycker är viktigt att lära sig är grunderna, kan man dem kan man göra mycket. :)



JA, verkligen. Kylan kan verkligen få försvinna nu, jag är också trött på den. Alltid så kallt och min vetevärmare är trasig. :(



Kram.

| http://tantkim.blogg.se/
Emz

Sv: Haha! Det var så lite så ;P Men jag tyckte det var ett så bra uttryck att det kunde få användas lite till ^^ Inget illat menat :)



..Och du blev ju yngre å inte äldre ;)

| http://emmelisa.blogg.se/
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)