Tillbaka till startsidan?

Produktiv köksdag..


Vilken dag.. Idag har jag skrubbat köket, från taket ner till golvet. Det var riktigt bra, skönt med ett rent kök. Sen flyttade jag lite grejer och rensade ut andra grejer. Snacka om mycket saker man har i ett kök, det är nästan sanslöst. Nu är det lite mer och bättre ordning i vårat kök i alla fall.

Känns riktigt bra, kliniskt rent och urrensat!


Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Oj vad duktig du har varit! :) Här ser det redan ut som ett bombnedslag, haha .



Tack vad snäll du är gumman som säger så! Att du tycker jag är duktig på att skriva. Haha var så länge sen jag svarade på kommentarer... får lite dåligt samvete!



Så himla bra att ha en sån pluggkompis! Jag har börjat lära känna några i min klass nu som jag tror jag kan plugga med. Men om du kommer till stockholm någon gång får vi ta och hitta på något annat! ;) Nu är jag så less på att plugga att jag inte tänker göra det på hela helgen, haha.



Jag tycker din vårdesign blev jättefin! Har du några tips på hur jag kan göra min mer vårig? =)

PUSS

| http://adaras.se
En helt vanlig Isabell

Nej verkligen inte, jättekul att hitta någon med samma inriktning :-)



Okej, men det är ju bra iaf! Har själv haft tur och klarat mig undan det helt så peppar peppar. Fast då är det säkert min tu snart, hehe. Hoppas inte :-)

| http://bellybus.blogg.se/
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)