Tillbaka till startsidan?

Shopping för fulla muggar..


Var på en shoppingrunda med mina töser idag, Anneli, Emmie & Cissi. Vi hittade en hel del fint och vi skrattade ganska mycket. Jag var på lite blandat humör, lite bus och lite djävulskap så jag hittade på det ena och de andra ;P Var riktigt kul och lite grejer fick jag allt med mig hem.



1. T-shirt, Gina Tricot       49:-
2. T-shirt, Gina Tricot       49:-
3. T-shirt, Gina Tricot       49:-
4. Kaffebryggare Bosch, Elgiganten - Erbjudande på 149:- (Behövde en ny då våran perkulator fick kaffet att smaka rent ut illa.. Jag vill väl inte dricka kaffe som smakar gammalt heller, uäk!)
5. Rutat kollegieblock, 30:- och "Flickan som överlevde", 39:- båda från Akademibokhandeln
6. 3 par trosor, Lindex      Tag 3 betala för 2, 138:- för alla 3.
7. Te-sil, Clas Ohlson        29:-
8. Lash Architect 4D, 169:- och sminkborstar, 85:- och 89:- styck från Kicks. Ögonskuggorna från Parelle 3 stycken för 99:-
9. Grodsmycke, Ur&Penn   25:-
10. Hemlig födelsedagspresent till Anneli

Förrutom detta så var vi även och storhandlade, så nu har vi mat så det räcker och blir över i kyl och frys. Nu behöver vi inte tänka på det i alla fall. Räkningarna är betalda så det finns inga bekymmer. Fick in extra pengar så ska betala lite räkningar som egentligen inte ska betalas innan sista mars, men känner att de kan vara skönt att få bort dem.


Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Vad snygga saker du har köpt gumman! :D



sv: hihi ja jag tycker absolut du ska skriva mer om smink! :) Du verkar ju vara grym på det! :D



Håller med dig om att det är synd att vi bor så långt ifrån varandra. Men har du vägarna förbi huvudstaden så måste du höra av dig! :) hihi tror jag har sagt det förut. :P

Kram

| http://adaras.se
Malin

Okej vad mysigt :) hoppas du får det skojigt på festen då. Jag ska bara jobba och senare ikväll så ska vi hem till min bror och hans tjej för lite melodifestival :)

| http://loveisbeaty.webblogg.se/
Moster Helan

Heeij.. fina grejs du skaffat.. shoppare där..=))

Duu, perken måste man kalka av nångång ibland, å diska med diskmedel efter varje användning..då håller den sig kanon..så har jag alltid gjort, å de smakar ALDRIG dåligt eller gammalt. Endel bara sköljer av den, men de räcker inte. Annars vare ju ett riktigt fynd, 149kr för en bryggare.. kanon. Hoppas kvällen blev lika bra som shoppingdagen..kram på dej å hälsa nils me..kram moster Helan mfl. ♥♥♥

| http://helanshala.blogspot.com
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)