Tillbaka till startsidan?

Sick and tierd of always being sick and tierd..




Riktigt trött. Nu blir det att se lite serier, käka lite popcorn, dricka vatten och sen lägga sig och sova. Har en pluggdag med Anneli imorgon, så jag måste vakna tidigt och vara utvilad.


Tant Kim | Design och Layout

Tack så mycket. :) Hehe det är ju många som säger att man inte kan träffa folk på krogen men där har de fel. xD Ja träffade Henrik på krogen och jag är lycklig. xD



Jasså? :P hehe, är jag så "förutsägbar" med mina kommentarer? :P Kul att veta. :)



Hehe, ja man får vara snabb eller långsam och vänta på att sidan laddat klart. :) Jag vet dock inte om det inträffat på din sida för mig att jag missat infon. :P



Härligt härligt. :) Jasså din mormor har ny lgh, de e nice. :) Hur gammal är din mormor? :)



Okej, ja det är som du säger bättre än ingenting att få jobb lite då och då, själv fick jag aldrig jobb när jag väl sökte, som jag troligtvis kommer få göra i sommar om jag inte har rikligt med beställningar.



Kram

| http://tantkim.blogg.se/
Leja

sv: tack så mycket för din snälla kommentar! :)

| http://lejas.se
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)