Tillbaka till startsidan?

Strö shopping..



Vi har även strö shoppat lite grann. Nån grej är köpt här i stan, andra bestälda och några införskaffades i Luleå. Vi passade på att svänga in på Storheden då vi ändå lämnade av Jessica på tågstationen.

Parfymen är köpt på ICA, jag tyckte att den luktade helvetes gott så den fick följa med oss hem. Det är en herrparfym och den passade klockrent på Nils, fysatan så underbart han doftar! Den vita kudden med blommor som går i svart, grått och brunt är inköpt från Jysk på storheden, de hade sänkt pris på den så jag passade på att köpa två stycken till våran soffa. Det passade jätte bra. Vart riktigt fint, och det är så mysigt med många mjuka kuddar. Jag köpte även två gröna små handdukar för händerna på Jysk. Ville ha nå handdukar som matchar mattan från Ikea lite grann, och det vart faktiskt bra. Jag trodde att de skulle vara i olika nyanser av ljusgrön, men de vart de faktiskt inte. Vi köpte en ny brödrost och en ny vattenkokare i Luleå. Det behövdes verkligen, eftersom att våra vita såg förjävliga ut. De var några år, men såg fan ut som att de var från 80-talet. Riktigt sunkiga och fula, gick fan inte att göra fina. Hur mycket man än försökte. Så då passade det bra med nya, till det andra nya i köket.

Sen fick jag hem lite mer garner i brevlådan idag. Iiiiih, så skoj! Nu ska jag sätta mig och leka lite mer, ska bli skoj. Det enda som jag väntar på, och det absolut sista som ska shoppas nu på ett tag framöver är gardinerna jag beställt. Kände att de behövdes nya gardiner, är sååå satans less på panelgardiner, så nu åker de ut. Gardinerna bör komma i början av nästa vecka.

Fy satan, vad skoj det är med shopping. Nästan illa att det ska vara så kul. Nu ska det i alla fall inte handlas nå mer, förrän jag måste köpa födelsedagspresent till Anneli.


Emz

Oj så mycket fint och nytt ni har införskaffat :)

Ser ut som ni fått ett helt nytt kök med det nya bordet, det vita passar så mkt bättre in hos er än det träiga xD



Kram!

| http://emmelisa.blogg.se/
Anonym

Vilka fina mössor du stickat, du är jätteduktig! :D Tycker absolut du ska ge dig på några vantar och sockor med :)



Svar: Nä, jag förstår. Man vill ju kunna själv, hitta på eget. Förr eller senare kommer du nog på nåt ska du se! :D



Kram!

|
Isabell

Tusan, jag ser nu att jag glömde skriva namn på förra kommentaren igen! Jag som tyckte jag började få kläm på det där ;D



Svar: Haha nej, det är alltid kul att lära sig nåt nytt ju :D



Kram!

| http://isabellicious.blogg.se/
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)