Tillbaka till startsidan?

The paint expert ;D



Java, Mika, Anneli och Gaston! :D

Anneli ritar så fint i paint, tänk om jag också kunde det. Fattar verkligen inte hur hon kan både skriva och rita fint i paint, när jag gör det ser de ut som något som en 3:åring har kluddat ihop, haha!

Sitter för närvarande hos Anneli och Mika, jag och Anneli har pluggdag. Det går framåt, har kommit mig en bra bit i matteboken. Anneli har gått ut en sväng för att hjälpa med någon bil, så då snabblånar jag hennes dator och slänger iväg ett inlägg, så ni slipper vänta hela dagen på att få se några rader ifrån mig.



已知 Mohammedi Al-debis™

hej hej :)

Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Åh vad fint ritat i Paint! Jag klarar inte heller av att rita där. :P

| http://adaras.se
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)