Tillbaka till startsidan?

This is me, take it or leave it..




Taggad och redo för tjejkväll.. Flickorna är påväg till mig i skrivande stund och på bilderna ovanför ser ni hur jag ser ut idag :) Är sminkad i rosa/lila/svarta kulörer idag :) Vart riktigt fint. Ska visa er bilder på själva sminkningen senare.

Nu ska jag se om msn är färdig installerad någongång snart, så jag får cama lite med Hjärtat innan tjejerna kommer. Hoppas ni alla får en fin lördagkväll :)


Emma K

Du passade väldigt bra i den sminkningen ;)

Isabell

Svar: Tack! :D



Jo vissa avsnitt av GW är ju riktigt bra, jag minns speciellt nåt avsnitt om spökbarn på ett sjukhus, de hade kryckor och marscherade liksom så att folket där hörde det - det avsnittet tyckte jag var riktigt läskigt. Det var något med maskerna de hade på sig, usch. :p



The secret life of the american teenager är riktigt fjantig ibland, handlar ju om 15-åringar så är kanske därför. Kan vara rätt förutsägbar men bra tidsfördriv som sagt. Väntar på att fjärde säsongen ska komma ut ;D



Yes, Greek är bra! :D



Kram!

| http://isabellicious.blogg.se/
Malin

jobbigt med feber :/ hoppas du blir bättre snart. Jo tack det är bra här :)

| http://loveisbeaty.webblogg.se/
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)