Tillbaka till startsidan?

Bloggtips efter förfrågningar..


Eftersom att jag har fått lite förfrågningar, av några vänner och några obekanta (vissa anonyma), om vilka bloggar jag följer så hade jag nu tänkt tipsa er om de bloggar jag följer.. Som ni alla vet, så följer och läser jag bara bloggar som jag finner intressanta, jag läser inga bloggar bara för att. Ni ska få fulla listan på alla bloggar jag brukar vara in på och läsa, inte mer och inte mindre.

Dessa bloggar följer jag dagligen, ibland flera gånger per dag:

Ida | Sanna | Kim | Isabell | Helen | Diana | Alexandra Ekstrand | Alexandra | Anneli | Emmie | Emma | Petrah | Carro | Caroline | Anna | Marianne | Tsukii | Sara | Sofie | Nicole | Cornelia

Alla uppdaterar dock inte sin blogg dagligen, det är lite synd. Men jag är ändå in på dessa bloggar dagligen..

Sen har ni bloggarna jag är in/har varit in på för att vara med i tävlingar:

Millah | Vicktoria | Johanna-Sofia | Sofija

Där har ni fulla listan på bloggar jag är in och läser. Sen är jag självklart in på bloggarna till de som skriver kommentarer till mig, men enbart för att svara. Fastnar jag sen för den bloggen så är det självklart att jag läser den. Men än så länge har det inte varit så. Har ni inte skrivit en kommentar till mig under den senaste månaden så kan ni med 100% säkerhet veta att jag inte läser er blogg och att jag absolut inte har varit in på eran blogg.. Jag kanske missar nå, vad vet jag.. Men då får ni gärna hojta till om jag missar eran spännande blogg, det är ju aldrig fel att hitta fler bloggar att läsa :D

Sen finns de ju självklart vissa bloggar jag undviker helt, av personliga skäl, och de bloggarna tänker jag absolut inte länka. Jag följer bara bloggar där jag får bra kontakt med den som har bloggen eller om den som har bloggen skriver så pass intressant att jag fastnar.

Kika in bloggarna jag har länkat, kanske hittar ni er nya favoritblogg. Jag vet att min absoluta favorit blogg är bland de där länkarna, och vilken de är tänker jag inte avslöja.. Men ägaren till den bloggen bör nog kanske veta det?

Läs och njut..


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)