Tillbaka till startsidan?

Age is nothing but a number..




Shit, jag insåg just att det är en vecka kvar innan jag fyller år. Usch, fy och tvi.. Nu kickar åldersnojjan in igen. Jag vill verkligen inte bli äldre. Kan vara lite glad över att jag fyller på en fredag i alla fall, så man kan ha party. Det ser jag fram emot. Kommer att bli riktigt skoj, vilka som kommer det återstår att se. Vet i alla fall att Anneli, Mika, Emmie, Baggis och Lidas kommer, och om jag har anat rätt så har dem och Nils tänkt supa mig redigt under bordet. Vi får väl se om de lyckas.

Nu ska vi bege oss iväg en sväng. Ska och hälsa på mormor i hennes nya lägenhet en sväng. Efter det blir det att plugga, plugga, plugga sen sova så gott så jag orkar med helgens jobb. Ska ju jobba både lördag och söndag. Ska bli trevligt.


Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Vad fin du är! :D Och grattis i förskott! Sjukt fina mobiler nedan, tycker din gamla var fin också. Men ett tangentbord hade verkligen inte varit dumt. Det är det jobbigaste med touch-mobiler tycker jag. Att skriva sms. ;)

| http://adaras.se
Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

sv: haha ja visst äger norrlänningar!! :D

Du är som mig då. När det kommer till komplimanger så säger man vad man tycker. :)



Du är så gullig! Men det är så lätt att vara självkritisk. Man kan hitta en miljon fel med sig själ och inte ett enda på en annan. Jag önskar att man kunde lära sig att bli lite mer självsäker. ;)

Kram

| http://adaras.se
Isabell

Men det är ju som du säger - det är bara en siffra! ;D

Jag fyller faktiskt också på en fredag, fredan den 13:e. Ska bli intressant ;)



Svar: Haha ja, du håller bra koll på mina kommentarer ändå du! :D



Kram!

| http://isabellicious.blogg.se/
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)