Tillbaka till startsidan?

You'll never see what I see..




Tell me how I'm supposed to breathe with no air?


Caroline

Sv: Ja om det bryter ut så kanske man blir helt frisk när man har blivit av med det, för när det aldrig bryter ut så kommer ju samma skit tillbaka hela tiden.

Isabell

Du sminkar dig så jäkla fint runt ögonen! Själv måste jag öva på det ;D



Svar: Ja, man får blanda lite helt enkelt. Secondhanda kanske, fast det är jag inte så bra på än ;D



Oj, designar samtidigt till och med? :o Fast då kanske du har datorn i knät medan du tittar på tv, själv kollar jag ju serierna på datorn så designa samtidigt skulle bli lite svårt. ;) Men skissa lite på designer kan man göra, på papper då :p

Haha ja det verkar så. Kanske inte så bra att man känner att man måste tugga på nåt medan man ser en serie/film, kan bli en dålig vana... :p



Kram!

| http://isabellicious.blogg.se/
Caroline

Sv: Jo jag ska be Fredrik prata med sin farbror, det är han som är bovärden. Det som stör mig mest är att dom verkar vara hemma men gör ingenting åt det :S Men hundar brukar väll inte tokyla om någon är hemma? :S

Alexandra Ekstrand - frisörelev ♥

sv; roligt att du hittat hit! :)



puss & kram

gisela

sv: tack :) älskar din header ! i vilket program är den gjord ? :)<3

| http://giggisenn.blogg.se/
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)