Tillbaka till startsidan?

As perfect as it get's..


Då var allting fixat, gud så skönt. Har bara en ansökan att skicka in.

Sen nästa vecka ska jag fixa så jag får diplomet, och alla kurser på papper ordentligt. Så jag får in lite extra pengar, kommer att bli jätte bra.

Jag har allt planerat framför mig nu, i alla fall några månader. Det känns jätte bra, så man inte behöver oroa sig för något.


Tant Kim | Design och Layout

Nej fy och ve.. Hoppas verkligen den går över så du verkligen kan njuta av livets alla godsaker. :)



Hehe, ja sen så är det ju så att det jag vill arbeta med är vid datorn så jag hoppas verkligen att i framtiden får jag ett mer rikt socialt liv. Ska iallafall gå i skolan 3 dagar i veckan från och med den 10:januari så då blir det lite mer socialt. :) yeeey! Men som du säger det går på automatik att man sätter sig vid datorn nu för tiden. :P



Jadå, min helg var helt okej. Lite bakis den 1:jan men jag brukar ju som sagt aldrig dricka förutom på nyår. haha! :P Bra start på året liksom. Ingen fara för sena svar, jag är också lite sen på att svara. Har tagit lite paus nu fram tills jag börjar skolan igen. Sitter mest och leker och kollar på serier. Hoppas ditt lugna firande lönade sig och att du mår bättre.



kram

| http://tantkim.blogg.se/
Isabell

Vilken fin mössa du stickat! :D Tycker stickning är ett väldigt bra tidsfördriv, plus för att man kan se på tv under tiden ;D



Svar: Aha, lite mer kärnämnen kanske man kan kalla det? :) Själv läste jag både Matte A, B och C i gymnasiet så jag orkar inget mer sånt... ;D Jaha, sjuksköterska, vad kul :D Som du säger kan det nog vara bra att ta kurserna på en gång istället för att skjuta upp och sen inte orka ta tag i det. :)



Jo, jag hade tur och fick en kortare variant. Är sjuk högst 2-3 ggr/år så jag kan egentligen inte klaga :)



Kram!

| http://isabellicious.blogg.se/
Isabell

Svar: Haha precis! Favoritdagarna innan jul var tisdagar, då var det perfekt att sitta och sticka medan man kollade på Desperate Housewives ;D



Okej, det låter ju bra :)

Jag hade också jättesvårt med B-kursen, var ganska precis att jag fick godkänt i den. Hur jag tänkte sedan när jag bestämde mig för att läsa C-kursen vet jag faktiskt inte ;D

Jaha, men vilken tur du har då! :D Hoppas MVG:t smittar av sig på din kurs ;)



Usch, det låter ju inte alls roligt! :O Själv dricker jag en aloe vera-dryck varje morgon så kanske är det därför jag lyckas hålla mig frisk. Kanske nåt att prova? :)



Kram!

| http://isabellicious.blogg.se/
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)