Tillbaka till startsidan?

Bara för att jag kan och vill..


Har inte sovit en sekund i natt. Huga, tur att det är fredag och att jag inte har planerat så mycket mer än att ta en sväng på stan med de bästa av de bästa, mina töser Anneli och Emmie. Det är även inplanerat att gå en långpromenad efter rundan på stan. Kommer att bli jätte trevligt.
Har lite saker som ska införskaffas, vissa nödvändiga och andra bara för att jag vill ha dem. Det ska även köpas en present till Lidas, och vi tror att vi har kommit på vad vi ska ge han. Kommer nog att bli bra i vilket fall som helst.

Sen på kvällen ska vi umgås med Emmie och Baggis, och kanske att Anneli och Mika skulle vara med. Vi ska i alla fall mysa på med kortspel/uno och kanske någon film. Blir kanske lite snask (fnask som Mika säger) till det, vi får se. Har inte bestämt mig än, annars blir det vindruvor.

Där emellan allt ska jag väl kanske hinna vila en stund? Jag tror det, annars blir jag lite ledsen. Dock så brukar jag ju bli spralligare av att inte ha sovit nå, så sällskapet lär nog skratta ganska friskt åt mig då. Men de kan jag bjuda på!

Förresten, jag laddar upp min nya design senare idag också. Då bör jag ha hunnit klart med den.


Isabell

Ååh, vindruvor är ju bara så gott! Jag skulle kunna äta det istället för godis :p



Ser fram emot att se den nya designen med! :)



Svar: Tack! :)



Kram!

| http://isabellicious.blogg.se/
Jennie ♥

Ville bara önska dig...

EN TREVLIG HELG! ♥

| http://jennsiii.blogg.se/
Jennie ♥

sv: hoppas den nya designen blir snygg :D

| http://jennsiii.blogg.se/
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)