Tillbaka till startsidan?

Det har satt sig i hjärnan på mig..


Detta är hyllan vi har köpt till toaletten..



Passade perfekt till våran toalett, och tavellisten (som vi använder till parfymer) som vi har på toaleten är ju i samma träslag och ser likadan ut. Så det vart väldigt bra. Finns bara lite andra saker som vi ska införskaffa, och det blir antingen senare denna månad eller i februari.

Har skrivit en låång inköpslista, får väl se vad vi får med oss hem. Finns då vissa saker som ska med.

Jag vet att jag är kryptisk nu, men så är det ibland. Vi ska bara shoppa ännu mer, och byta ut en del möbler hemma. Har hittat en del saker jag vill ha så, och sen börjar jag bli väldigt less på allt svart vi har överallt. Nu vill jag ha de på annat vis. Men det jag verkligen vill ha, är svindyrt. Så jag nöjer mig med liknande, som inte kostar skjortan av en.

Heminredning är såå skoj. Hade jag haft råd så hade jag bytt ut alla möbler hemma typ.. 1gång varje eller varannan månad. Jag vet, jag är knasig. Men that's me! Jag gillar att byta grejer.


Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Ja visst är det kul att gymma! Men problemet är att hålla uppe det. Hoppas att det går bra för dig om du kör igång i veckan. :D Vi kan ju peppa varandra! :)

| http://adaras.se
Anna Vesterlund

Håller med dig, möbler och heminredning är skoj :) Jag byter ut de mesta, undefär minst en gång i kvartalet.. de enda ja har kvar är soffan i vardagsrummet.. den var alldeles för dyr för att ja skulle vilja byta ut den för skojs skull. Men resten byter ja ut med jämna mellanrum, bara för att man kan och har råd.. :)

| http://annaershammar.blogg.se/
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)