Tillbaka till startsidan?

Frisörstolen är min bästa vän, ibland i alla fall..



Har varit till frisören idag och fixat håret. Vart ytterligare 3 timmar i frisörs-stolen på kort tid. Denna gången så färgade vi utväxten, mitt hår växer verkligen som ogräs. Sen ljusade vi upp på längderna, för att få bort mer av det ljusbruna som jag har i topparna, lite grann försvann men det är verkligen inbitet, sen lade vi på en ice-toning på det, för att dämpa det gulaktiga som kan uppstå. Klipptes och fixades, nu har jag ännu kortare hår i nacken än tidigare. Det är riktigt skönt.

Behöver en 2-3 gånger till sen kanske jag är klar. Det är lätt värt var enda krona, eftersom att jag vill bli ordentligt ljus nu. Hade jag inte velat det så hade jag gjort mig mörk för länge sen.

Bilderna ovanför är tagna idag med min webbkamera, har slut ström i den vanliga kameran så. Man ser lite grann att det är ljusare, men de syns bäst live, så att säga. En kamera kan inte återskapa allt på ett bra sätt, i alla fall inte en webbkamera. Vore annat som man hade en systemkamera.. Men jag är i alla fall riktigt nöjd, och det är ju huvudsaken.

 



Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)