Tillbaka till startsidan?

Lite förändringar..


Nu är de lite ändringar gjorda i min design. Vart så satans less, vilket jag fort blir.

Sen tänkte jag att då jag ändå skaffat mig min egna domän så är de väl inte mer än rätt att jag förnyar.

Nu när ni ska ta er in på min blogg är adressen: jenniemariajohansson.se, men de funkar självklart fortfarande att skriva blogg.se efter mitt namn. Men jag tycker att det är snyggare med bara .se och lite skönare och lättare att skriva. Känns skönt att ha en egen domän, har velat ha de så länge så nu var det dax.

Vad tycker ni om min design? En åsikt eller två skulle inte vara fel..


Tant Kim | Design och Layout

Jadå, jag mår bättre idag. Jobbigt att må dåligt sådär och allt beror på mensen, tror jag för den har jag haft nu när jag mått pissigt.. :|



Hehe, nja men för den mesta delen. Jag är översmart så ingen förstår vad jag säger typ. xD tänker för mycket egentligen.



Designen vart jätte snygg, dock ser det konstigt ut på denna sida i menyn. :S



Kram

| http://tantkim.blogg.se/
Anonym

Åh men vad fint, och roligt med egen domän! Får nästan slå till på en sådan jag med snart ;D

Ser lite tokigt ut i menyn här på kommentarssidan dock, ser ut som att det saknas några <li> här och så några </li> på det :p



Svar: Usch ja, man har bättre saker för sig än att sitta och radera spamkommentarer hela dagarna :/ Kanske har dom inget bättre för sig. :p



Kram!

|
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)