Tillbaka till startsidan?

Please show some respekt..


Seriöst, lär er att läsa regler innan ni kommenterar. Blir less på att behöva radera kommentarer hela tiden. Nu är de många som tycker att jag överregerar och bara tycker att jag ska skita i att radera dem, men icket. Det är min blogg och jag väljer vad jag vill och inte vill ha på den. Jag har skrivit klart och tydligt att jag inte vill ha några kommentarer om tävlingstips. Vill jag vara med och tävla i något så letar jag upp det själv osv.

De jag redan har tävlat hos en gång, att de skriver en kommentar med att de var roligt att jag var med och att jag gärna får vara med i nästa tävling, och länka den tävlingen är en sak. Det är en blogg jag regelbundet är in på och är med i tävlingar. Men alla dessa bloggare, vars jag aldrig sett varken människan eller bloggen tidigare, som lämnar kommentarer om tävlingar, det vill jag inte. Fiska inte efter besökare till er blogg genom att lämna tävlingskommentarer i min blogg. Jag är inte intresserad, och blir än mindre intresserad när ni lämnar kommentarer om samma sak hela tiden.

Snälla, läs och respektera. Blir fruktansvärt less.


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)