Tillbaka till startsidan?

En snabb uppdatering..


Mattläggarna kommer på måndag och byter golv i kök, hall och sovrum. Kommer att bli super bra. Hoppas bara att målaren inte kommer så långt efter. Har massa planer nu som jag vill sätta i bruk. Vill få ordning på rummen, men det är så svårt då man väntar på människor som ska dyka upp och fixa grejer till en.

Från det ena till det andra. Jag har produkter från Saviderma liggandes här hemma som jag ska lotta ut till er. Anledningen till varför den tävlingen har blivit lite förskjuten är för att det har varit fullt upp med flytt och jobb. Men jag tänkte lägga upp den som senast på söndag. Så allt från ikväll då jag kommer hem från jobbet till söndag 00.00. Håll utkik!

Nu ska jag göra i ordning det sista för att fara och jobba, arbetar mellan 11.45 - 21.30 i kväll!


Emma

sv; Tack så mycket ! :D din är med superfin. Det var i photoshop jag gjorde så texten kom bakom, ska jag vara helt ärlig så vet jag inte riktigt själv hur jag gjorde. Googla lite så hittar du säkert!

| http://eemzzi.blogg.se/
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)