Tillbaka till startsidan?

It's always darkest just before the dawn..


Lördag idag och jag tvättar. Tvättar för fulla muggar, inget roligt lördagsgöra men måste man så måste man. Har inte så mycket tid på veckorna till att tvätta. Håller även på att städa upp lite grann här hemma, det ser ut som ett bombnedslag. Men det blir lätt så ibland, tur att det bara är papper och kläder som ligger lite huller om buller, så det är inte så svårt att städa och det tar inte så lång tid.

Nils är och skruvar i våran "nya" bil. Om man kan kalla en gammal bil för ny vet jag inte, men den är ny för oss. Blir nog jätte bra när de får den i rullning. Blir tråkigt att säga hej då till Vråålvon, men Nils ville byta och då gör vi det. De kanske har fått den klar mot slutet av sommaren, det beror på hur mycket tid han och Lidas kan lägga på att åka till Roknäs. Men det kommer nog att bli jätte bra när det är klart.

Fina Vråålvon förra våren/sommaren. Vi har några fina bilder tagna på han, och jag delar med mig av en.

Han lär nog vara där ute till ikväll någon gång, och jag lär städa till ikväll. Jag har tvätt till kl 19, sen ska det städas och fixas. Det måste lagas middag också, och det blir ju när Nils har kommit hem och sen blir det nog bara att chilla. Orkar inte göra så mycket idag, speciellt inte då Nils jobbar från morgonen imorgon.

Vi lär nog sitta och se nå serier/lyssna på musik och spela det nya sällskapsspelet jag har köpt. Riktigt roligt spel, det heter Touché. Är det någon av mina läsare som har spelat det spelet?


Signe

Fin sida du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)