Tillbaka till startsidan?

Lugn och skön ledig dag..


En ledig dag idag. Har varit riktigt skönt, ska jag ta och tala om. Passade på att ta en rejäl sovmorgon och det var behövligt, sen har jag städat och diskat. Sånt där allmänt tråkigt som måste göras. Nu ser det ganska bra ut i lägenheten. Är lite små fix kvar, men det ska jag delegera till Hjärtat i helgen tänkte jag, då han ändå är ledig och jag jobbar ;P

Sen har jag fått paket idag och tidigare i veckan, så jag tänkte visa upp vad det är jag införskaffat. Sen väntar jag fortfarande på paketet till tävling, det bör dyka upp snart. Hoppas jag i alla fall.

Kommer nog nått fler inlägg senare ikväll. Blev bara en snabbis nu eftersom att jag snart ska iväg och handla, sen blir det att umgås lite grann med Emmie.


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)