Tillbaka till startsidan?

This life choose me, i'm not lost in sin..


Söndag idag. Sista lediga dagen innan monsterveckan börjar. Till vecka kommer jag att jobba 6 av 7 dagar, 9 timmar per dag. Intensivt, men ändå ganska roligt. Jag, som jag sagt så många gånger tidigare, gillar verkligen mitt arbete. Visst har det sina upp- och nedgångar men vad fanken, man kan ju inte bara se det negativa i allt. Det finns faktiskt bra saker också.

Idag hade vi tänkt ta en kortis på kyrkmarknaden, men vi uteslöt det. Marknaderna är ändå inte speciellt speciella, samma visa år ut och år in. Det blev att fara och handla lite istället och nu sitter jag och väntar på att Hjärtat ska bli klar med maten. Han är så duktig och lagar middag idag (som många andra dagar). Jag har tappat suget för att laga mat för närvarande, jag hoppas att det kommer tillbaka snart för det är ganska kul att laga mat. I alla fall om man får laga efter eget behag utan tvång. Menmen, ibland blir det tvång då man måste äta varje dag.

Nej, vad jag babblar på om inget. Detta vart nog inte så roligt inlägg, men ändå. Har skrivit lite grann i alla fall. Det lär dyka upp fler inlägg, och sen var det planerat att det skulle dyka upp en till tävling. Får väl se om jag lägger ut den eller väntar på produkter från ett företag jag samarbetar med. Ska få grejer hemskickat som jag ska lotta ut till er. Så håll utkik.

Random bild från mitt arkiv. Tagen i Arvidsjaur förra året då det var översvämning.



Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

sv: ja jag ska nog göra en ny teckning, även om det tar tid.

Hihi håller med dig! Jag brukar inte heller få speciellt långa naglar, eller om jag får det brukar jag alltid lyckas bryta av dem. :(

| http://adaras.se
Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Tycker det är intressant att läsa om vad du ska göra, så det är visst kul! :D Jäklar vilken översvämning förresten!



sv: åh vad kul att du gillade den bilden! =) Det är min personliga favorit från Skansen också ! Har du inte varit på någon djurpark?? Då tycker jag absolut att du ska åka på en. Kanske lycksele djurpark? Eller Kolmården! =)

Puss!

| http://adaras.se
Adara Magazine - din bloggtidning p� n�tet!

Tack för att du var med och tävlade om produkter från Reztart! Kika in och se vem som vann! :)



Var gärna med i min minitävling som avslutas nästa vecka! En kommentar är allt som behövs! :D

http://adaras.se/2011/july/minitavling-vinn-anti-mygg-armband.html#comment



Kram!

| http://adaras.se
Adara Magazine - din bloggtidning p� n�tet!

sv: ja Rise Against är riktigt bra! :D Kul att du också gillar den låten! :)



Aaw du är ju för snäll! Ja du gör mig verkligen självförtroendekickar ibland med dina fina kommentarer!



Ja, det har inte vänt med sömnen än .. men jag hoppas att det gör det snart! :( Sover du bra nu?? <3

| http://adaras.se
Adara Magazine - din bloggtidning p� n�tet!

sv: Åh du borde börja äta frukost i alla fall. jag gjorde det inte heller förut men sedan har jag börjat tvinga mig själv och man mår mycket bättre, orkar mer och så! :)



va ofta!? nej vi har nog inte registrerat vår Tassimo, men det lät ju helt klart värt det! :D Frågan är bara vart kvittot är ... !? xD

| http://adaras.se
Adara Magazine - din bloggtidning p� n�tet!

Vi har registretat oss på Tassimos sida nu, men hur får man de där 200kr?? Dras de av när man beställer eller vet du hur det fungerar? :P

| http://adaras.se
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)