Tillbaka till startsidan?

Dygnen blir dåliga, men det ger pengar..


Jag har inte lagt mig än, av den simpla anledningen att jag ska jobba natten mellan måndag och tisdag. För att man ska orka jobba och hålla igång så måste jag vända lite på dygnet, vilket gör att jag måste vara vaken en lite stund till.

Det gör inte mig nå att jag måste vara vaken nu, lite jobbigt bara eftersom att jag är trött. Har dock tänkt lägga mig om några minuter. Mysigare att kramas med Hjärtat än att sitta i soffan och glo.

Vi får se om jag skriver nå imorgon, det är inte så säkert, och det är inte helt hundra att jag skriver på tisdag heller. Det beror på hur trött jag är, men jag tror att ni kanske överlever ändå. Allt hänger på hur alert jag är, så det återstår att se.

Nej, nu blir det att sova. Ögonen står fan i kors.

God natt på er!


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)