Tillbaka till startsidan?

En isvak skulle inte vara fel just nu..


Fy sjuttsiken, det är så varmt att man svettas enbart av att lyfta pekfingret. Tur att det inte är lika varmt på nätterna, då hade jag dött av att jobba mina nattpass. För det blir riktigt varmt inomhus när det gassar på ute.. Synd bara att det är svårt att sova när man kommer hem och solen värmer på igen. Man svettas bort då man ligger och försöker sova.

Tur att vi har fläkt inomhus.

Från det ena till det andra. Jag har fått hem produkter som ska läggas upp som tävling snart. Men det blir när mina nattpass är över, för just nu finns knappt tid att blogga. Jag tar mig tid nu, en snabbis innan jag ska iväg.

Ha en fin solig kväll hörrni.


SOFIA

Ja det är grymt varmt. men man får inte klaga ;) Hoppas du får en toppen Lördag. KRAM

Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)