Tillbaka till startsidan?

En underbar kväll i vänskapens tecken..


Ikväll blir det att dricka vin, grilla och umgås med vänner. Solen lyser så fint i dag så det var passande. Samt att jag har varit sugen på lite vin sen i förrgår. Men man ska ju inte dricka mitt i veckan, helgerna är bättre lämpade för det. Om man inte jobbar vill säga.

Vi ska grilla fläskytterfilé och ha gratäng till det, bea och pepparsås. Blir antingen ett glas vin eller dricka till maten. Jag tror att jag ska köra på ett glas hallonsoda och sen ta vinet efter maten. Vitt vin till kött tycker inte jag är så passande.

Jag tror på en kanon kväll, det känns så i alla fall. Ska bara se till att dricka mycket vatten nu innan jag börjar dricka för huvudvärken kommer krypandes. Man vill inte ha huvudvärk och dricka.

Fy bubblan vad jag babblar om inget, haha. Hoppas att ni orkar med att läsa ändå, och gör ni inte det så förstår jag er. Inge trevligt att läsa en massa babbel.

Vad ska mina läsare göra ikväll?


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)