Tillbaka till startsidan?

Music in my heart and soul..


Jag hade tänkt bjuda på lite musik idag, lite musik som jag tycker är bra. Några av mina favoriter. Lyssna och njut.









Den sistnämnda är riktigt hjärtgripande. Man blir så ledsen då man hör den, i alla fall jag. Låten är riktigt bra, men den får en verkligen att tänka att människor kan vara riktigt grymma. Dock riktigt bra gjort av Sabaton att återberätta på ett sånt bra sätt, vad som egentligen försegick under andra världskriget.

Vad tycker ni läsare? Var det någon låt ni fastnade för?


Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Åh vad kul att vi har typ samma musiksmak!! :D

Älskar ju Rise Against och Eminem bl.a. :)



Fin ny design också förresten, har inte sagt det! Men om jag ska vara ärlig gillade jag mer när du var med på headern också snygging! =)



sv: Men hur snäll är inte du då?? Vad gullig du är som säger det! Du boosta mitt självförtroende lite för jag tyckte inte de där bilderna på mig blev speciellt bra och tänkte faktiskt ta bort dem. Men nu får de vara kvar! :P



Vad skönt att du inte drömt mardrömmar på några dagar! Jag har däremot drömt jättedjupt flera dagar i rad, så är alltid supertrött när jag går upp..

Kram! <3

| http://adaras.se
Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

hm, fick du kommentaren jag skickade? internet krånglade! :P



sv: Tack för tipset! Ska kolla in Tassimos hemsida! Där vi har köpt dem har det liksom kostat över 50kr för en förpackning. Och det är bara för någon kopp liksom.. känns lite dyrt! :P

| http://adaras.se
Smsa Låna

Intressant blogg du har! Jag har kollat igenom några av dina andra blogginlägg och jag diggar vad jag ser :).

| http://smsalåna.nu
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)