Tillbaka till startsidan?

Någon som är sugen på kaffe?..


Fick ett paket med posten idag. Ååh, som jag älskar att få paket. Det finns inge roligare, även om man måste betala för att hämta ut det. Det är ytterst sällan jag måste betala för att hämta ut paket, men denna gången var det så. I mitt paket fanns en sånhär:



En Tassimo T20 kapselmaskin. Riktigt kul. Jag är med i Buzzador, fick ett erbjudande om att köpa denna maskin till ett reducerat pris, få med kapslar för 300 kronor och sen ska jag "buzza" om den. Självklart ville jag köpa den, har varit sugen på att testa en kapselmaskin länge, och till ett sånt bra pris som jag fick denna för är jag riktigt nöjd.



En pianosvart Tassimo, den passar riktigt bra in i vårat kök. Riktigt lätt maskin att lära sig och riktigt söt är den. Nu ska det drickas kaffe, dricker så lite kaffe nu. Tror att de beror på att jag är ensam om att dricka kaffe i detta hushåll. Ska försöka få över Nils till kaffedrickandet också, så kan vi ta oss varsin kopp tillsammans.



Vi fick ju som sagt kapslar till ett värde av 300:- med i paketet. De är Marabou Choklad, Gevalia Espresso, Cappuccino, Gevalia Orginal, Gevalia Dark och Gevalia Latte Macchiato. Vi har redan provat Marabou Choklad och Latte Macchiato. De var faktiskt riktigt goda, chokladen var dock lite godare. Blir att ta sig en kopp av något slag imorgon på morgonen, dricker jag nå mer kaffe idag så kommer jag inte att somna senare.

Jag tycker att det är riktigt kul att ha en kaffemaskin hemma. Någon som är sugen på att komma förbi och dricka lite kaffe?


Anki

Jag har en sådan och är HEL nöjd med den=) Ett tipps är att du reggar din maskin på tassimo.se och så får du 200 kr rabatt på ännu mera gott till maskinen=) den e suverän den där maskinen..

madeleine

jag kommer förbi och lär mig dricka kaffe nästa gång jag är i pitääååå :D

|
Linnea

Hejsan, jag väntar fortfarande på min ;) hur många kapslar av varje sort fick man med?

| http://nennan.blogg.se/
Moster Helan

Heeij Jennie.. äsch då.. missade jag ditt erbjudande..=))

Men duu.. vart fann du den på nätet? Olle har en sån, men inte tror jag de följde me så många kapslar.. Vad fick du ge för den maskinen? Jag tycker de har jättegott kaffe, å även macchiaton.. jag, dricker sånt nästan varje dag på jobbet..=))

Drick dej inte allt för pigg på kvällen bara.. men visst äre gott.. kram på dej.. ♥ moster H

Anki

jamen dåså ;) ja den e super den där maskin..ångrar inte köpet =) testa milka chokladen om du inte redan gjort det..den e kanon...dock det röda frukt the´t som går o köpa på tassimos sida smakar INGET...vart besviken..

Anki

jo det e ju så=) jo ja dricker oxå massa the, eller gjorde... nu dricker ja enns knappt kaffe S hoppas ni blir nöjda iaf =) fick oxå erbjudandet, synd ja redan hade hunnit köpa S...därimot har ja fått kyckling kryddor om du vill hämta nån påse o testa =)

Adara Magazine - din bloggtidning p� n�tet!

Åh vad kul!! :D Jag hade mer än gärna kommit över på kaffe! :D

| http://adaras.se
Moster H

Heeij.. Ok.. på så sätt..=)

Kanon å få testa lite saker..det finns ju lite olika såna som man får prova från, kanon å sen ge lite rescensioner på hur varan är åså.

Jag tycker me det blev gott kaffe, odyl i den.. ska köpa mej en maskin sen, då vi fått lite mer klart här hemma..har ju hunnit testa några olika maskiner, men det är svårt å välja.=)) Hoppas allt är bra annars Jennie? kram på er. moster H.

Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Åh, kom på att vi har en precis likadan! :D

Men jag tycker att kaffet är superdyrt... :(

| http://adaras.se
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)