Tillbaka till startsidan?

Oh, bloody hell..


Fy fan vilken helg. Blev inte riktigt så lugn och bra som jag hoppades på.

Den brakade fredag kväll/natt, spenderade en hel natt och en bit in på morgonen i Sunderbyn. När jag kom hem så gjorde jag inget annat än grät och drömde mardrömmar, sov kanske 4-6 timmar men det var riktigt dålig sömn.

Lördagen var jag som en zombie och på grund av det så lyckades jag ju självklart sparka in foten i soffan då jag var påväg till köket, och vad resulterade det i? Jo, jag hade sönder en av mina tår. Eller, sönder och sönder.. Det är antingen en mindre spricka i den eller bara rejält stukad. Jag ska i alla fall vänta någon dag, har de inte blivit bättre efter det så måste jag kolla upp den. Natten mellan lördag och idag fick jag i alla fall sova några timmar, men precis som tidigare så drömde jag massa mardrömmar. Drömmarna handlar om samma sak, men om olika människor. Människorna jag är mest oroliga för.

Helgen har varit riktigt tung och jag kommer inte att gå in på vad som riktigt har hänt eftersom att det stannar mellan mig och den det berör. Jag hoppas verkligen att det ordnar sig nu, och absolut till det bättre. Oron kommer alltid finnas, den blir jag inte kvitt men mardrömmarna kanske börjar avta snart.

Man får fan inga bra dagar om man bara drömmer mardrömmar, det går inte. Jag hoppas att kommande vecka blir lugn, att jag får vila upp mig och att det inte blir allt för stressigt eller att det sker så mycket. Vill en några lugna och fina dagar.

Jag finns alltid för dig, glöm inte det. Jag står vid din sida i vått och torrt.. ♥


Tant Kim | Design & Layout

Tack så mycket. :)



Ja precis, de ska man göra. :) Som man själv känner och tycker, det är ju ändå för min skull jag gör det. ;)



Ja, fy och ve hoppas verkligen att du puttar bort de gråa molnen som är inomhus. :( <3



Ja vi har ostabild, lite solstrålar ibland men mest regn och mulet här med. :( Hehe, nja söder kan jag inte kalla det. Sthlms området. :P



Kram

| http://tantkim.blogg.se/
Adara Magazine - din bloggtidning p� n�tet!

Gumman! :( Det är så himla jobbigt att drömma mardrömmar. Hoppas det slutar!

Kramis! <3

| http://adaras.se
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)