Tillbaka till startsidan?

Recension av Evelle från Scandinavian Health & Beauty..


Jag fick hem Evelle - Skin care för ett tag sen av Eva från Scandinavian Health & Beauty. Nu har jag testat den i en månad, och det är därför dags att skriva en recension.  



Såhär beskrivs produkten: Skönhetsvård i tablettform, för hud, hår och naglar. Ett lätt och effektivt sätt att jobba med ditt utseende inifrån. Du blir vad du äter. Din hud är beroende av vitaminer, mineraler och essentiella fettsyror, som är nödvändiga för att producera och bevara tillräckligt med friska celler och för att hålla ålderstecknen borta. Med Evelle förser du huden, håret och naglarna med nutrienter, som är vitala för att skydda och ge näring åt kroppen.

Användning: Ta 2 tabletter / dag med ett rikligt glas med vatten.

Effekt: Ger starkare och friskare hår och naglar. Arbetar med kroppens utseende inifrån.

Sammanfattning: Vad ska jag säga om denna produkt? Jag har märkt skillnad på mina naglar, de blev starkare, friskare och växte bättre. Annars blev det inte så stor skillnad, har inte märkt något i min hy eller i mitt hår. Men jag är absolut nöjd över att Evelle hjälpte mig med mina naglar, för det är ett av mina största problem. De flikar sig, går av och bara bråkar. Med Evelle har de inte gått sönder och växer bättre. Så jag är nöjd över denna produkt även om jag bara märkt skillnad på en av alla punkter. Jag gillade även att tabletterna smakade vanilj, de gjorde att det blev lättare att få ner tabletterna.

Slutbetyg: ♥♥♥ / 5

Ps. Är ni sugna på att testa denna produkt så tycker jag absolut att ni ska göra det. Vem vet, den kanske funkar bättre på någon av er?


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)