Tillbaka till startsidan?

Recension av Tandblekningstandkräm från BrilliantSmile..


För några veckor sen fick jag hem ett paket med en hel drös tandblekningstandkrämer från BrilliantSmile. Jag tänkte att det var dags att recensera denna produkt nu när jag har använt den i några veckor. Har ni några egna åsikter om denna produkt så dela gärna med er av dem, alltid kul att höra vad andra tycker.



Såhär beskrivs produkten: För de som önskar vitare tänder och en bättre munhälsa. Tandkrämen löser upp och tar mycket effektivt bort ytliga beläggningar utan att ha en skadlig slipverkan på emaljen. Produkten används därför med fördel 2 gånger per dag.

Lite information om tandkrämen:
1. Avlägsnar effektivt ytliga missfärgningar och motverkar plaque och tandsten.
2. Bildar en skyddande hinna på tänderna som motverkar att nya missfärgningar fastnar på tänderna.
3. Motverkar svavelbakterien som ger sk. Halitosis (dålig andedräkt).
4. Motverkar karies.
5. Har en antiinflammatorisk effekt.
6. Motverkar ilningar och isningar.
7. Tandkrämen är dryg. Använd endast en ärtas storlek varje gång ni borstar tänderna.
8. Har ingen skadlig slipande effekt.
9. Förlänger blekningseffekten.

Användning: Använd den som en vanlig tandkräm. Borsta tänderna 2 gånger per dag så bygger du succesivt upp blekningen på tänderna.

Effekt: Tänderna känns vitare redan efter första borstningen och blir bara vitare och vitare ju mer du använder tandkrämen. Man får en ren och färsch känsla i munnen. Andedräkten blir jätte bra och man känner sig riktigt ren.

Sammanfattning: Jag personligen älskar denna tandkräm. Den luktar svagt av jenka, smakar bra, löddrar alldeles lagomt, ger en kanon andedräkt, skyddar tänderna mot ilningar och karies samt ger dig en ren och fräsch mun. Detta är helt klart den bästa tandkrämen jag har provat, någonsin. Ännu ett plus är att man behöver inte mer tandkräm än storleken på en ärta, så den räcker länge och ger underbart bra effekt.

Kanske låter helt påhittat att en tandkräm kan vara så bra, men det är det verkligen inte. Nils älskar denna tandkräm lika mycket som jag. Den enda tandkrämen som används hos oss nu.

Mitt slutbetyg för denna produkt blir: ♥♥♥♥,5 / 5


Anna

Här har du min sammanfattning.



* är dryg

* smakar ok (har haft bättre i smakväg)

* löddrar alldeles lagom

* jag har lika mycket, eller lika lite, ilningar som förut

* skydd mot karies? vet ej då jag inte kollat mina tänder och inte heller efter

* antiinflammatorisk? vet ej. känns likadant i munnen

* avlägsnar ytliga missfärgningar? inte mer än en "vanlig" tandkräm.

* skadlig slipande effekt? vet ej.

Jag får en "känsla" av att den slipar mer, än vad den "lägger en skyddande hinna på tanden". Jag får även en konstig "metallkänsla" i munnen då jag använt den.



Så betyget ifrån mig är 3/5 med kritiken: inte bättre än någon annan tandkräm.



Kram från mig :-)

|
Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Jag älskar också Brilliant Smiles tandkräm! :D Det är typ den enda tandkrämen jag vill använda. ^^



sv: Nej det var grymt äckligt med ben i hamburgaren ... usch!



Jo, det är klart du ska vara nöjd! din design är hur snygg som helst! :D

| http://adaras.se
Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

sv: hihi ja det är super att vi kan använda båda glasögonen! ;) Då kan man ju variera efter vad man har för smycken, Simon har nog inget emot det heller. xD

| http://adaras.se
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)