Tillbaka till startsidan?

Skönt när det är lite svalare..


Igår var en mysig dag. Vi åt grillat med Anneli, Mika och Lidas. Sen drack vi lite grann och umgicks. Det var riktigt trevligt, vi passade på att fira Mika som har fyllt 30 i veckan. Det var så lugnt och stilla, ingen dunderbrak fest utan bara vänner som umgicks och drack lite grann. Det dök upp mer folk efter 20 snåret, och sen trillade det in folk strax före 00 också, så vi var en del. Men vi drack och hade skoj.

Helt underbart. Man behöver ingen brakfest så länge man är i bra sällskap, och att surra med Cissi och Anneli på kvällskvisten var underbart för mig. Synd bara att man träffar Cissi så sällan, för hon är så söt och rolig.

Idag mår jag prima, dock är jag lite trött på grund av det gråa och trista vädret. Men det kan jag ta. Nu ska jag sätta ihop en tävling, och ska snart avsluta tävlingen i samarbete med Scandinavian Health & Beauty, så passa på att tävla om ni inte redan gjort det!


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)