Tillbaka till startsidan?

Take a chill-pill..


Det bara regnar och regnar här. Inte så trevligt, men vad ska man göra? Regnet gör en så trött och sliten.

Dagen idag har bestått av att ringa samtal, ringa samtal och ringa samtal. Har nästan varit bosatt i telefonen. Ska ringa lite mer samtal imorgon, samt att jag kommer att ha besök av både Emmie och Valle under dagen imorgon. Hoppas att det inte regnar lika mycket imorgon.

Jag ber om ursäkt för att jag inte har
bloggat så mycket, men har verkligen inte orkat. Har varit så psykiskt slut de senaste dagarna att jag fan inte ens kunnat klottra ner nå ord. Det har varit mycket att göra, och ganska mycket tungt.

Nu visar jag mig i alla fall så ni vet att jag lever, men jag kan inte lova att jag kommer att skriva så mycket under de närmsta dagarna. Jag har mina prioriteringar på annat håll.


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)