Tillbaka till startsidan?

Vinnaren i Evelle tävlingen!


Nu är tävlingen i samarbete med Eva på Scandinavian Health & Beauty avslutad.

Jag valde att presentera vinnaren i ett videoklipp denna gången, så för att få reda på vem som vann så måste ni starta klippet.



Ett stort grattis till dig, hoppas du gillar produkten. Vinnaren är kontaktad via mail.


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Det kommer att komma upp mer tävlingar snart, så då hoppas jag att ni är med och tävlar. Jag skulle även uppskatta lite feedback, vad tycker ni om mina tävlingar? Bra, dåligt? Finns de något jag kan förbättra? Era åsikter betyder mycket, så var snäll och ge mig konstruktiv kritik!


maria

weeeeeeee vad kul :D

Fanny

Vilken fin blogg du har!

Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)