Tillbaka till startsidan?

When I'ts finally done..


Då var allt det jag hade tänkt göra idag gjort. Alla samtal är ringda, alla mail är skickade, samtal med chefen är avklarat och utbildningen är färdig. Det enda som är kvar är mina promenader med Tindra, skönt att få vara ute en dag som denna.

Har sovit lite konstigt i natt, men är ändå inte trött så jag är ganska stolt över mig själv. Brukar vara dötrött då jag sover konstigt, men inte idag. Tror att det är för att solen lyser så fint.

Har lämnat in en lönerapport idag för de timmar jag har jobbat samt timmarna för utbildning. Har riktigt bra med timmar för närvarande. Har fått ihop riktigt mycket timmar på 12-13 dagar och nu har jag bara cirka 1,5 vecka kvar innan jag går på schemat, och det känns kanon. Förhoppningsvis så kommer det nå mer jobb, man vet aldrig. Hoppas på någon ledig dag i alla fall.

Nu är de slut babblat från mitt håll. Kommer fler inlägg senare, nu ska jag ta och se om jag kan städa lite grann.


Tant Kim | Design & Layout

Hehe, nja dag ut och dag in är det inte. Tränar bara ons och fre. :) ger lite willpower



Än så länge är dagen fin.

Hoppas din också är det.



kram

| http://tantkim.blogg.se/
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)